Sklopky

Iveco Daily
nosnost – 3,5 tuny
max. objem betonu – 1,5 m3
šířka – 2,55 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 2,35 m
délka – 6,2 m
výška vozu při sklápění – 4,1 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 17 cm
cena – 50% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který není vhodný do terénu tzn. nevhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Mazda

nosnost – 1,5 tuny

max. objem betonu – 0,66 m3
šířka – 2,0 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 1,9 m
délka – 5,15 m
výška vozu při sklápění – 3,3 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 21 cm
cena – 50% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

287684274_727577568486833_8360307972804825353_n

GAZ Gazelle
nosnost – 2,5 tuny
max. objem betonu – 1 m3
šířka – 2,45 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 2,3 m
délka – 5,5 m
výška vozu při sklápění – 3,8 m
cena – 50% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Praga V3S

nosnost – 6 tun
max. objem betonu – 2,5 m3
šířka – 2,5 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 3,05 m
délka – 6,4 m
výška vozu při sklápění – 3,5 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 45 cm
cena – 50% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Liaz

nosnost – 9 tun
max. objem betonu – 4 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 2,9 m
délka – 6,3 m
výška vozu při sklápění – 4,3 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 60% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který není vhodný do terénu tzn. nevhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Tatra 815

nosnost – 14 tun
max. objem betonu – 6 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 2,9 m
délka – 7,5 m
výška vozu při sklápění – 4,3 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 80% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Pumpomix

MAN – 8×8

max. objem betonu – 6 m3
boční dosah od otoče vozu – 18 m
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 4 m
délka – 9 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 25 cm
cena – 100% z ceny dopravy mixu + 500 kč cena přistavení pumpy (bez DPH)

 Jedná se o automobil, který není vhodný do terénu tzn. nevhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Schéma dosahu pumpomixu.

Při provádění betonáže pumpomixem v místech, kde by došlo k omezení provozu vozidel na pozemní komunikaci popř. úplnému záboru komunikace, je nutné mít tuto skutečnost ohlášenou na příslušném úřadě popř. u PČR. Je také nutné mít místo dostatečně označené.

Po dokončení betonáže pumpomixem je nutné zajistit místo, kde se může provést omytí.

Mixy

Tatra 815 – 8×8

max. objem betonu – 8 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 4 m
délka – 8,8 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 130% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Tatra 815

max. objem betonu – 5 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 4 m
délka – 8,1 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 100% z ceny dopravy mixu

Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Tatra 815 

max. objem betonu – 5 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 4 m
délka – 8,1 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 100% z ceny dopravy mixu

poznámka – Jedná se o automobil, který je vhodný do terénu tzn. vhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.

Iveco Trakker 8×8

max. objem betonu – 8 m3
šířka – 3 m  (šířka je uvedená včetně zrcátek)
výška – 4 m
délka – 8,8 m
výška vozu od terénu v nejnižším místě – 30 cm
cena – 130% z ceny dopravy mixu

 Jedná se o automobil, který není vhodný do terénu tzn. nevhodný na těžko přístupná staveniště a středně promočený terén.